Ascendia S.A. Editor online de cursuri LIVRESQLearning Management System CoffeeLMSCursuri micro-learning eJourneysCursuri autorizate A.D.R. Pentru IMM-uriDezvoltare cursuri la comandă BespokeAflă mai multe despre noi investitoriportofoliuNoutățiCursuriCarierăcontact

Află mai multe despre noi

De mai bine de 16 ani, Ascendia a căutat să ofere un nivel înalt de excelență în domeniul e-Learning. Ne ținem la curent cu tendințele moderne și inovatoare în e-learning, acordând o atenție deosebită pentru a furniza experiențe de învățare personalizate și eficiente.
homeAflă mai multe despre noiArii de expertiză

Activitatea de cercetare-dezvoltare pe fonduri europene

Axată pe zona de educație digitală.

Cu începere din anul 2012, Ascendia si-a extins activitatea şi în zona de cercetare-dezvoltare, alocând o parte din resursele disponibile acestei direcții.

Două exemple recente relevante legate expertiza noastră:

  • În anul 2017 compania a demarat un contract de cercetare-inovare finanțat din fonduri structurale (Fondul European de Dezvoltare Regională şi Bugetul de Stat) prin programul POC 2014-2020, proiect având titlul „Servicii inovative pentru publicarea, editarea, consultarea și gestiunea online a manualelor școlare” – acronim LIVRESQ. Acesta este finanțat prin Axa prioritară 2 - ”Tehnologia informației și Comunicațiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă”. Acest proiect s-a finalizat în luna august 2019, moment în care a avut loc şi lansarea oficiala a produsului rezultat (platforma LIVRESQ – www.livresq.com). 

Valoarea totală a finanțării eligibile nerambursabile aprobată pentru acest poiect pentru perioada august 2017-august 2019 a fost de 2.252.920 lei, din care a fost absorbită suma totală de 2.054.697 lei la care s-a adăugat o cofinanțare din resurse proprii în sumă de 507.223 lei, produsul dezvoltat rămânînd in proprietatea Ascendia S.A., asigurând astfel o noua linie de business pentru perioada urmatoare.

În anul 2019 a fost incasată suma de 970.180 lei, drept finanțare nerambursabilă. Merită precizat că ulterior finalizării proiectului finanțat prin fonduri europene, compania a continuat dezvoltarea produsului din surse proprii, activitate pe care o va continua pe toată durata de viață a produsului.

  • În 2021 Ministerul Cercetarii, Inovarii si Digitalizarii, in calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Competitivitate 2014-2020, la data de 30.09.2021 a finalizat semnarea cu Ascendia S.A. a contractului de finantare aferent proiectului „Sistem inovativ pentru managementul si analiza datelor de mari dimensiuni utilizate pentru gestionarea garantiei produselor sau serviciilor”, Cod SMIS 2014+: 123011, depus de compania noastra spre finantare in anul 2018 in cadrul apelului POC/222/1/3. Proiectul, al carui cod intern este „eGarantie”, se va desfasura pe durata a 24 luni, incepand cu data semnarii, in parteneriat cu Universitatea din Bucuresti.

 Obiectivul general al proiectului eGarantie este dezvoltarea unui produs informatic destinat celor trei actori principali: consumatorul, furnizorul produsului/serviciului garantat si furnizorul de servicii de service in garantie, cu scopul de a asigura accesul rapid si eficient al tuturor celor implicati la toate informatiile privind garantia unui produs sau serviciu, generand in acelasi timp o gama larga de informatii utile privind diferite aspecte comerciale sau tehnice, bazate pe analiza unui volum mare de date (“big data”). Proiectul este menit sa extinda liniile de afaceri ale Ascendia S.A., compania noastra urmand sa detina toate drepturile de proprietate intelectuala asupra produsului software rezultat.

more info

Activitatea de cercetare-dezvoltare pe fonduri europene